Manažer - zprávy z managementu

Jak mohou retailové firmy propojit online a offline (1/2)

Personalizovaná zákaznická zkušenost, to je budoucnost. Maloobchodníci musejí umět propojit fyzické a online kanály.

1. VOX, kurz Místo v tlupě

Víte, kde je vaše místo v týmu?

Téma životních rolí – to je obsah semináře, který vede zkušená lektorka a…

Jak investuje Warren Buffett?

Pro mnoho investorů je Warren Buffett nesporným mentorem názorovým lídrem.…

Čím vás obohatí manažerská ekonomika v programu US-MBA na VUT v Brně?

Manažerská ekonomika „se zaměřuje na větší ekonomické a tržní síly, které…

Nálepky na obalech potravin nás ovlivňují

Sdělení uvedená na obalech potravin nás ovlivňují. Kdo by si nechtěl koupit…

Kroky zpět vás mohou někdy dostat daleko kupředu

Všichni potřebujeme mít nějaké své pevné základy, na kterých můžeme…

Online obchod s luxusem v roce 2019 a dál (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že digitalizace dost zásadně ovlivní i…

Business analýza v agilním prostředí (II. díl)

V prvním díle článku jsme se obecněji zaměřili na potřebu přesahu agilních…

Staňte se ještě lepším lídrem

Chcete se stát lepším lídrem? Světově proslulý speaker a kouč Brian Tracy…

Online obchod s luxusem v roce 2019 a dál (1/2)

Zajímá vás, jak se prodává luxus online? Pak byste měli vědět, jaké jsou v…

Osobní prostor: Jak jej respektovat

Osobní zóna je klíčovou složkou všech našich vztahů. Jakmile plně pochopíme…

Rodinné firmy (2/2): Institucionalizace je zásadní

V předchozím článku jsme viděli několik rozdílů mezi staršími a mladšími…

Zdeněk Mahler

Motivace a morální inteligence (2/2)

Morální inteligence je tedy soubor vlastností a projevů, jimiž se vyznačuje…

Výpis 16131625 z celkem 12368