Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Typologie šéfů pro inovace (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že topmanažeři zaměření na inovace dnes už nejsou výjimečným úkazem. Začali jsme s výzkumníky… a nyní se podíváme na další typy…

Článek v rámci předplatného Dvě základní otázky experimentů s univerzálním základním příjmem

Minimální příjem garantovaný státem je koncept, o kterém se hodně mluví.…

Článek v rámci předplatného Typologie šéfů pro inovace (1/2)

Víte, že existuje několik typů vedoucích pracovníků zaměřených na inovace?…

Článek v rámci předplatného Jak může malý podnik měřit svou kybernetickou bezpečnost?

Abyste věděli, jak dobře nebo špatně na tom jste pokud jde o kybernetickou…

Článek v rámci předplatného Vdechněte svému starému obsahu druhý život

Chcete-li maximalizovat to, co dostanete ze svých příspěvků na blogu (ať už…

Miroslav Holec

Revoluční změny pro vývojáře ve firmách. Jste připraveni?

Informační technologie pronikly do firem z nejrůznějších odvětví. Vývojáře…

Článek v rámci předplatného IT bezpečnost: Také věříte těmto mylným představám?

Nebuďte obětí těchto běžných představ o IT bezpečnosti, které neodpovídají…

Článek v rámci předplatného Persony: Jak neminout potřeby vašich zákazníků

Vytváření person uživatelů je něco, co musí být bráno vážně. Úsilí, které…

Článek v rámci předplatného Proč je vlastně prezentování online nesnadné? (2/2) Jak se zlepšit

V předchozím článku jsme se dozvěděli, proč je prezentování přes internet…

Článek v rámci předplatného Proč je vlastně prezentování online nesnadné? (1/2)

Není vám dobře při myšlence, že byste měli mluvit před velkým publikem?…

Článek v rámci předplatného Jak používat obsahový marketing správně

Tvorba obsahu vyžaduje trpělivost, čas i odhodlání. Pokud se vám však…

Článek v rámci předplatného Novinky v Uberu: Propouštění na obzoru

Uber nedávno oznámil novou vlnu propouštění. Počet osob zaměstnaných v …

Článek v rámci předplatného Zákaznická zkušenost (2/2): Seznam doporučení

V předchozím článku jsme viděli, co to vlastně zákaznická zkušenost (…

Výpis 113 z celkem 1651