Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Zákaznická zkušenost (2/2): Seznam doporučení

V předchozím článku jsme viděli, co to vlastně zákaznická zkušenost (customer experience) ve skutečnosti je a také jak je možné v této oblasti začít něco dělat. Nyní…

Článek v rámci předplatného Poctiví auditoři pod tlakem: Auditní trh je penalizuje

Nedávná studie Don’t Make Me Look Bad: How the Audit Market Penalizes…

Mgr. Olga Cechlová Jednatelka, Controller Institut

Jak digitalizace mění pracovní náplň?

Budou některá zaměstnání, jež vyžadují plánování a operativní rozhodování,…

Článek v rámci předplatného Nejinovativnější země světa (2/2): Zdravotnictví je budoucnost

V předchozím článku jsme viděli, jaké země se dostaly do top 10. Nyní se…

Článek v rámci předplatného Nejinovativnější země světa (1/2)

Kontinuální investice a leadership jsou těmi nejzásadnějšími faktory pro…

Článek v rámci předplatného Inovativní leadership: Nové produkty nestačí

Podívejme se, proč je třeba uplatňovat inovativní metody i ve vrcholovém…

Článek v rámci předplatného Neočekávané benefity produktu: Jak je nejlépe prodat

Když testujete nový produkt, možná zjistíte, že přináší neočekávané…

Článek v rámci předplatného Vybíráte PR agenturu? Na co se zaměřit (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, jaké otázky je dobré pokládat při výběru…

Článek v rámci předplatného Vybíráte PR agenturu? Na co se zaměřit (1/2)

Mnoho firem si prostě nemůže dovolit postavit a platit tým skládající se z …

Článek v rámci předplatného Co dělat, abyste předstihli své konkurenty

Konkurence může náš život pořádně ztížit. Je sice výhodná pro spotřebitele,…

Článek v rámci předplatného Víte, co je dnes nutností pro úspěšný marketing na sociálních sítích?

Co musíte vědět při přípravě marketingové strategie? Čtěte dál a dozvíte se…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak propagovat váš magnet na nové zákazníky

Chcete-li získávat nové zákazníky online, potřebujete pořádný magnet.…

Článek v rámci předplatného Zlepšete zákaznický servis – usnadněte to svým zákazníkům

Poskytování zákaznického servisu tak, aby byl bez průtahů a nepohodlí, je…

Výpis 113 z celkem 1639