Manažer - zprávy z managementu

I na home office je třeba si zachovat pracovní návyky

Ještě před dvěma lety se většina zaměstnavatelů obávala nabízet home office jako běžný způsob práce pro své zaměstnance. Práci z domova vnímali spíše jako benefit…

Článek v rámci předplatného 5 nejčastějších chyb, kteří lidé dělají v time managementu

Málokdo má svůj time management plně pod kontrolou, ale zároveň si je…

Článek v rámci předplatného Každodenní plánování: Zvyk každého dobrého manažera

Chodíte ráno do práce, aniž byste měli jasno, co budete ten den vlastně…

Článek v rámci předplatného Čtyři nejčastější chyby time managementu

Jednou z vlastností dobrého leadera je schopnost skvěle organizovat práci a…

Článek v rámci předplatného Nikdy nic nestíhám. Proč? A co s tím dělat?

Chronická zaneprázdněnost. Tak by se dala nazvat civilizační choroba…

Článek v rámci předplatného Jak se účinně vyhnout prokrastinaci

Ať už se nacházíte v prostředí kanceláře, nebo pracujete z domova, jedna…

Získejte více volného času, zde je pět tipů

Jistě jste už slyšeli rčení, že čas jsou peníze. Považovali jste ale někdy…

Práce z domova = práce od nevidím do nevidím?

Práce na dálku funguje. Naopak se v posledních měsících spíše ukazuje, že…

Cítíte se ochromení a stresovaní? Zaměřte se na organizaci času

Mnoho lidí v industrializovaném světě trpí tím, čemu se říká „klam…

5 tipů, jak zabránit drobným úkolům, aby vám narušily celý den

Čeká vás náročný úkol, na který jste si raději vyhradili celý den. Nechcete…

6 důvodů, proč nepoužíváte váš seznam úkolů – k čemu vám tedy je?

Seznam úkolů je jedním ze základních nástrojů, které vám pomohou s…

Proč byste neměli čekat až na finální termín?

Máte pocit, že čím blíže se blíží závěrečný termín odevzdání úkolu, tím…

Jste noční člověk? I to se dá změnit

I pokud jste většinu svého života byli nočním člověkem a během noci jste…

Výpis 113 z celkem 264