Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Firma na sociálních sítích: Jak neplýtvat časem ani penězi

Sociální média musíme považovat za zcela seriózní platformu pro podnikání, jednoduše proto, že tomu tak je. Novinky, zprávy, hledání výrobků a služeb stejně jako psaní a sdílení recenzí, to vše na sociálních sítích dnes probíhá každodenně. Je dobré mít přehled o tom, v jakých dnech a denních…

Jazykové kurzy angličtiny, které vás rozmluví

Učíte se anglicky léta, ale stále se při mluvení cítíte nejistí, zadrháváte…

Tomáš Kótka, Gedeon Richter Marketing ČR

Co mi dal osobní koučink a systemický výcvik s Pavlou Pavlíkovou z INNERGY

V mé profesi marketingového manažera ve farmaceutickém průmyslu čelím mnoha…

Článek v rámci předplatného 6 kroků, jak zvládnout nadcházející průmyslovou revoluci (1/2)

Stojíme na prahu 4. průmyslové revoluce, která se dotkne milionů pracovních…

Článek v rámci předplatného Někdy prostě musíme být pružní

Jsou-li před vámi velké plány nebo jste se již do něčeho velkého pustili,…

Jiří Jemelka, výkonný ředitel J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak zaujmout velké korporace? Choďte na konference a nepodceňujte sociální sítě

Zaujmout a navázat spolupráci s těmi největšími hráči na trhu není v dnešní…

Výpis 113 z celkem 10106
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace