Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Šest tipů, jak nebýt nervózní, když mluvíte před lidmi

Pouze malá část lidí nemá od přírody žádný problém mluvit veřejně k menší či větší skupině lidí. Většina z nás se musí potýkat s nervozitou, minimálně předtím, než…

5. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030

icon 5. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jek se měnit spolu se zákazníky

Svět se loni v polovině března změnil a my s ním. Neplatí zavedené postupy,…

Vladimír Křiva, PREMO

Expert na tonery PREMO slaví 20. výročí, chce podporovat cirkulární ekonomiku

Tonery či IT zařízení si každým rokem kupuje u PREMA více než tisícovka…

Článek v rámci předplatného Ztrácíte se „uvnitř krabice“?

Znáte z angličtiny termín „Think outside the Box“ - tedy dívat se na věci…

Článek v rámci předplatného Pět archetypů chování top managementu v přístupu k udržitelnosti

Když přijde řeč na téma udržitelného rozvoje, velmi záleží na typu členů…

Článek v rámci předplatného Na co by se měli pořadatelé konferencí a akcí připravit do budoucna?

Možná se nikdy nevrátíme do předpandemického světa konferencí, obchodních…

Článek v rámci předplatného Užitečné tipy pro online networking od manažerů a CEO

Sociální distancování za poslední rok uvrhlo řadu lidí do vlastní bubliny.…

Článek v rámci předplatného McKinsey: Rok 2021 bude rokem přechodu (2/2)

Během posledních měsíců jsme měli vlivem pandemie možnost postupně zažít…

Článek v rámci předplatného McKinsey: Rok 2021 bude rokem přechodu (1/2)

Během posledních měsíců jsme měli vlivem pandemie možnost postupně zažít…

Článek v rámci předplatného 7 otázek, které byste si měli položit, než se pustíte do podnikání

Nemusíte mít milion na rozvoj svého podnikání. Mnohem důležitější, než…

Článek v rámci předplatného Německo hodlá zavést právo na distanční práci

Německo pokračuje v plánu, aby měli všichni zaměstnanci zákonné právo…

Článek v rámci předplatného Home office už napořád? Nejvíce by na něj doplatily restaurace, výrobci papíru či dodavatelé formálního oblečení

Většina zaměstnanců si home office pochvaluje a průzkumy Leibnizova Centra…

MUDr. Martin Kalenda, MBA (Image Lab s.r.o.)

Terapie CX – vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci

Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba…

Výpis 113 z celkem 1862