Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Přežije společnost Apple? (1/2)

Spekulace a pochybnosti ohledně společnosti Apple v současné době přibývají. V poslední době tato společnost snížila svou prognózu budoucích příjmů, což je něco, na…

Článek v rámci předplatného Vyjednávání v napjatých situacích (2/2): Buďte proaktivní

V předchozím článku jsme na příkladu farmaceutického průmyslu viděli, jak…

Článek v rámci předplatného Vyjednávání v napjatých situacích (1/2): Příklad z farmaceutického průmyslu

Při vyjednávání je nutné dvakrát přemýšlet před tím, než se rozhodnete pro…

Článek v rámci předplatného Nástrahy podnikatelského úspěchu

Každý podnikatel nebo zakladatel společnosti sní o vybudování úspěšného…

Článek v rámci předplatného Upravte svou řeč – vaší prezentaci to prospěje (2/2)

Poté, co jste našli odpovědi na otázky uvedené v předchozím článku, byste…

Článek v rámci předplatného Upravte svou řeč – vaší prezentaci to prospěje (1/2)

Mnoho prezentérů má tendenci snažit se do své řeči vměstnat až příliš mnoho…

Článek v rámci předplatného Vytvořte si hvězdnou osobní značku v oblasti marketingu

Co by mělo být nedílnou součástí vašeho úsilí o vybudování osobního brandu?…

Článek v rámci předplatného Proč elektromobily ještě nejsou všude: 4 rozšířené mýty (2/2)

V předchozím článku jsme zjistili, které mýty o e-automobilech možná brání…

Článek v rámci předplatného Proč elektromobily ještě nejsou všude: 4 rozšířené mýty (1/2)

V mnoha městech po celém světě lidé ztrácejí hodně času, tím, že stojí s …

Článek v rámci předplatného Co bude znamenat rok 2019 pro digitální transformace?

Bude to stále méně o automatizaci neefektivních funkcí back office a…

Článek v rámci předplatného Rozjíždíme vlastní podnikání: Potřebujete spoluzakladatele?

Zahájení vlastního podnikání, to je spousta práce. Mít dobrý nápad je jedna…

Článek v rámci předplatného Proč nedokážete plně využít svůj potenciál?

Pokud jste uvízli na mrtvém bodě a jste na něm už několik měsíců nebo…

Článek v rámci předplatného Hyperpersonalizovaná zákaznická zkušenost (2/2): Propojená cesta zákazníka

Nyní rozpracujeme koncept, ke kterému jsme se už přiblížili v předchozím…

Výpis 113 z celkem 1751
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace