Manažer - zprávy z managementu

Vyhrajte vstup na MotivP Business Brunch®: Jak to dělat jinak aneb „Otočte svou loď“

Sto lidí, sto chutí a také sto různých názorů a náhledů na věc. Jak se nejlépe naučit něco nového nebo získat přidanou hodnotu k zaběhlým postupům a rutinním…

Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (III. díl)

Ve druhém díle jsme se věnovali dalším dvěma bodům v přístupu 5P: "Proč" a…

Článek v rámci předplatného Proč je digitální transformace něco opravdu přelomového (2/2): Dynamika platforem postavených na síti

Pro lídry obchodních společností znamená efekt nástupu sítí, který byl…

Článek v rámci předplatného Proč je digitální transformace něco opravdu přelomového (1/2)

Velkou výzvou dneška je, jak se vypořádat s tím, že se svět mění mnohem…

Článek v rámci předplatného Firemní blog (2/2): Jak si vybrat partnery

V předchozím článku jsme viděli, jak může při firemním blogování pomoci…

Článek v rámci předplatného Realizujeme podnikatelský nápad: Nejde jen o peníze

Nejprve si musíte ujasnit, co vlastně chcete zkusit. Začněte tím, že si…

Článek v rámci předplatného Firemní blog (1/2): Spolupráce a hostování se vyplatí

Blogování je skvělý nástroj pro budování vztahů. Pomocí firemního blogu a…

Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (II. díl)

V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu…

Článek v rámci předplatného Jak vytrvat, když se zdá, že se nic nedaří

Co dělat, když se vám zdá, že se všechno spiklo proti vám?

Článek v rámci předplatného Vyjednáváte s veřejným sektorem o pobídkách pro vaši společnost?

Pobídky společnostem přinášejí značné snížení nákladů, ale ďábel se skrývá…

Článek v rámci předplatného Finanční ředitelé, nebraňte inovacím

Inovace dodávají firmám konkurenční výhodu. Ale šéf financí to nezřídka…

Článek v rámci předplatného Obsahový marketing v roce 2019: Jak ho dělat správně (2/2)

V předchozím článku jsme viděli několik doporučení pro obsahový marketing…

Článek v rámci předplatného Obsahový marketing v roce 2019: Jak ho dělat správně (1/2)

Technologie budou i nadále měnit podobu marketingu. Marketéři, kteří se učí…

Výpis 113 z celkem 1766
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace