Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného McKinsey: Rok 2021 bude rokem přechodu (2/2)

Během posledních měsíců jsme měli vlivem pandemie možnost postupně zažít přechod do „nového normálu“. Co jej však definuje a co nás čeká v letošním roce a…

Článek v rámci předplatného McKinsey: Rok 2021 bude rokem přechodu (1/2)

Během posledních měsíců jsme měli vlivem pandemie možnost postupně zažít…

Článek v rámci předplatného 7 otázek, které byste si měli položit, než se pustíte do podnikání

Nemusíte mít milion na rozvoj svého podnikání. Mnohem důležitější, než…

Článek v rámci předplatného Německo hodlá zavést právo na distanční práci

Německo pokračuje v plánu, aby měli všichni zaměstnanci zákonné právo…

Článek v rámci předplatného Home office už napořád? Nejvíce by na něj doplatily restaurace, výrobci papíru či dodavatelé formálního oblečení

Většina zaměstnanců si home office pochvaluje a průzkumy Leibnizova Centra…

MUDr. Martin Kalenda, MBA (Image Lab s.r.o.)

Terapie CX – vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci

Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba…

Článek v rámci předplatného Studie McKinsey: Kdy nastane konec pandemie? (2/2)

V prvním díle článku jsme vám přiblížili závěry analytické studie expertů…

Článek v rámci předplatného Studie McKinsey: Kdy nastane konec pandemie (1/2)

V roce 1920 se svět unavený první světovou válkou a nemocný pandemií…

Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

icon Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř…

Článek v rámci předplatného 14 tipů pro úspěšný start vašeho podnikání

Existují desítky webových stránek, které vám nabídnou kontrolní seznamy s …

Článek v rámci předplatného Kde začít, když si chcete vytvořit vlastní webovou stránku? (1/5)

Vytvoření webové stránky pro vás nebo vaši začínající firmu zahrnuje řadu…

Seminář Business Success: Jak zvýšit prodej

Obchod má být hra mezi rovnocennými partnery. Co dělat, když to občas „drhne“?

Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase…

Článek v rámci předplatného Ženy mohou být brilantními expertkami na data

Od analýzy velkých dat až po vytváření aplikací nebo používání algoritmů…

Výpis 113 z celkem 1855