Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Ztrácíte se „uvnitř krabice“?

Znáte z angličtiny termín „Think outside the Box“ - tedy dívat se na věci jiným pohledem, novátorsky? Pokud ale nejste schopni naplnit ani základní očekávané hodnoty…

Článek v rámci předplatného Pět archetypů chování top managementu v přístupu k udržitelnosti

Když přijde řeč na téma udržitelného rozvoje, velmi záleží na typu členů…

Článek v rámci předplatného Na co by se měli pořadatelé konferencí a akcí připravit do budoucna?

Možná se nikdy nevrátíme do předpandemického světa konferencí, obchodních…

Článek v rámci předplatného Užitečné tipy pro online networking od manažerů a CEO

Sociální distancování za poslední rok uvrhlo řadu lidí do vlastní bubliny.…

Článek v rámci předplatného McKinsey: Rok 2021 bude rokem přechodu (2/2)

Během posledních měsíců jsme měli vlivem pandemie možnost postupně zažít…

Článek v rámci předplatného McKinsey: Rok 2021 bude rokem přechodu (1/2)

Během posledních měsíců jsme měli vlivem pandemie možnost postupně zažít…

Článek v rámci předplatného 7 otázek, které byste si měli položit, než se pustíte do podnikání

Nemusíte mít milion na rozvoj svého podnikání. Mnohem důležitější, než…

Článek v rámci předplatného Německo hodlá zavést právo na distanční práci

Německo pokračuje v plánu, aby měli všichni zaměstnanci zákonné právo…

Článek v rámci předplatného Home office už napořád? Nejvíce by na něj doplatily restaurace, výrobci papíru či dodavatelé formálního oblečení

Většina zaměstnanců si home office pochvaluje a průzkumy Leibnizova Centra…

MUDr. Martin Kalenda, MBA (Image Lab s.r.o.)

Terapie CX – vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci

Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba…

Článek v rámci předplatného Studie McKinsey: Kdy nastane konec pandemie? (2/2)

V prvním díle článku jsme vám přiblížili závěry analytické studie expertů…

Článek v rámci předplatného Studie McKinsey: Kdy nastane konec pandemie (1/2)

V roce 1920 se svět unavený první světovou válkou a nemocný pandemií…

Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

icon Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř…

Výpis 113 z celkem 1859