Dobrá atmosféra a týmový duch na pracovišti umí dělat zázraky. Čím lépe se pracovníci znají a jsou ochotni spolu komunikovat a pomáhat, tím lepší mají výsledky celé…
Být dobrým vypravěčem je nutný předpoklad, který bychom předpokládali asi…
Co jsou to ony měkké dovednosti? Oproti tvrdým dovednostem, jako je…
Vyvážení osobního a pracovního života je důležité pro kteréhokoliv…
Zamysleli jste se někdy nad tím, co odlišuje úspěšné lidi od těch méně…
Úkolem manažera je poskytovat podřízeným vhodným způsobem zpětnou vazbu…
Každý manažer by si přál, aby byli všichni jeho podřízení extrémně…
Manažer by měl na své podřízené apelovat, aby pracovali udržitelně, a měl…
Jestliže jste se poprvé ocitli (nebo se teprve ocitnete) na pozici…
Jak se lidstvo a technologie neustále posouvají a vyvíjí, čelí celá…
Mnoho manažerů bohužel dělá tu chybu, že naslouchá nejvíce těm podřízeným,…
Když se členové týmu necítí dobře a pracují v prostředí, které není…
Termín „focus time“ se do češtiny nepřekládá snadno. Kdybychom se o to…