Autoři se v článku zabývají podstatou správy znalostí a tím, jak je chápána mezi veřejností. Tvrdí také, že s pomocí znalostního inženýrství se dají vytvořit lepší a…
Co je klíčem k efektivnímu vedení firmy? Jaké vlastnosti mívají úspěšní…
Neúspěch firem je často připisován špatné obchodní strategii, finančním…
Připravit dobrou prezentaci je umění. Svou nezanedbatelnou roli v…
Čistě kvantitativní přístup při náboru zaměstnanců, jaký byl patrný na…
V některých internetových obchodech tvoří příjmy od pravidelných uživatelů…
I velkým a známým společnostem se stává, že vybudují komplexní systém pro…
Budování CRM systému a s ním související zákaznické databáze je nekončící…
Plány na rozšíření EU a pochybnosti o nich Vytvoření a rozšiřování Evropské unie provázel odjakživa optimismus. Stejně…
Zavedení Knowledge Managementu vytváří nové pracovní příležitosti. Je…
Koncept správy znalostí funguje již od nepaměti. První…