Manažer - zprávy z managementu

Zásady správného informování spolupracovníků na intranetu

Podniky často investují značné finanční prostředky do interních firemní portálů, jejichž kvalita i přínos jsou mnohdy sporné. Portály se potýkají s technickými…

Správa znalostí pro začátečníky 1: Neplačte nad správou znalostí

Správa znalostí pro začátečníky 1: Neplačte nad správou znalostí

Nová ekonomika s sebou přináší mnoho změn, zejména v nárocích, kladených na…

Desatero pro správnou prezentaci

Desatero pro správnou prezentaci

Mnoho lidí nemá problém s prezentací před malou skupinou osob, děsí se však…

Konkurence - boj o přežití

Konkurence - boj o přežití

Podnikání v konkurenčním prostředí je boj o přežití. Úkol manažera coby…

Připravte se na finanční krizi

Připravte se na finanční krizi

Jedním z nejmarkantnějších efektů globalizace je transformace uzavřených,…

Plat není při hledání zaměstnání rozhodující

Plat není při hledání zaměstnání rozhodující

Německo-americký institut pro výzkum trhu **Modalis Research Technologies**…

Podstata správy znalostí: jak ji lépe pochopit

Podstata správy znalostí: jak ji lépe pochopit

Autoři se v článku zabývají podstatou správy znalostí a tím, jak je chápána…

Varovná znamení aneb Neúspěch lze předvídat

Varovná znamení aneb Neúspěch lze předvídat

Neúspěch firem je často připisován špatné obchodní strategii, finančním…

Základní povahové předpoklady úspěšného manažera

Základní povahové předpoklady úspěšného manažera

Co je klíčem k efektivnímu vedení firmy? Jaké vlastnosti mívají úspěšní…

Vizuální myšlení a komunikace

Vizuální myšlení a komunikace

Připravit dobrou prezentaci je umění. Svou nezanedbatelnou roli v…

Dekorativní odměny již netáhnou

Dekorativní odměny již netáhnou

Programy odměňování zaměstnanců se v mnoha firmách…

Loajalita není jen obchodní strategie

Loajalita není jen obchodní strategie

Loajalita je aktuální otázkou v každé době. V…

Dobrá zákaznická databáze není jen technologie

Dobrá zákaznická databáze není jen technologie

Budování CRM systému a s ním související zákaznické databáze je nekončící…

Výpis 1171411726 z celkem 12520