Techniky a strategie CRM se případ od případu značně liší. Je skutečně velmi obtížné určit klíčový prvek pro takové strategie, protože každá firma je zaměřena na…
Také k nám se dostává nový úspěšný typ konzultatské činnosti, takzvaný…
Loajalita je jednou z vlastností, kterou si zaměstnavatelé velmi přejí mít…
Módní trendy se nevyhýbají ani oblasti managementu a stylům řízení. Článek…
Znalosti jsou konkurenční výhodou, která se dá jen těžko nahradit.…
Spolupráce v týmu je vynikající věc. Využívá ji stále více firem a ona jim…
Jedním z nejlepších způsobů, jak dodat zaměstnancům sebedůvěru a jak je…
Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik…
Každý, kdo chce být úspěšný ve vedoucí funkci, by se měl občas zamyslet nad…
Aby bylo možné v rámci organizace úspěšně sdílet znalosti, je třeba na tuto…
Dodavatelé nástrojů pro správu znalostí menší firmy tak trochu znevýhodňují…
Outsourcing může být dobrým způsobem, jak zvýšit zisky a celkově firmu…
V současné době se stále častěji diskutuje o bezpečnosti internetového…