KM: jak to dělali v Bouygues Telecom

Vytisknout

Francouzská společnost Bouygues Telecom si vybudovala na trhu pevnou pozici coby jedna z nejdynamičtějších a nejinovativnějších firem na trhu s mobilními telefony. V současné době má více než 6 miliónů zákazníků a její síť pokrývá více než 98 procent francouzského území. Velikost však má také své nevýhody firma brzy začala přemýšlet, jak zlepšit tok informací a znalostí mezi jednotlivými odděleními.Koncem roku 2000 proto firma zahájila iniciativu zaměřenou na maximalizaci obchodních hodnot a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace