Článek se podrobně zabývá problematikou softwarových systémů pro řízení vztahů se zákazníky. Klíčové je již jejich samotné zavádění, neboli implementace. Ta…
Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů…
Mnoho vedoucích pracovníků se domnívá, že největšími překážkami v úspěšné…
Jedna firma z USA zavedla školení, které má za úkol zlepšit efektivitu…
V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími…
Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících…
Banky a softwarové společnosti investovaly v letech 2000 a 2001 ohromné…
Pro přibývající množství firem se stává nepostradatelným marketingovým…
Proč tolik mladých manažerů oddělení informačních technologií dělá chyby?…
Řízení vztahů se zákazníky se stává neoddělitelnou součástí e-businessu.…
Chyby, které někteří zaměstnanci dělají, mohou způsobit nespokojenost a…
Semínko e-komerce pomalu ale jistě vyrůstá ve zdravou a odolnou bylinu. O…
Jistě všichni známe neefektivní manažery, kteří neumí vést své podřízené a…