Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Expresní vývoj systému CRM pro společnost Peoples Energy

Společnost **Peoples Energy Services** (PES), která po 150 let poskytovala služby v sektoru plynárenství pro oblast Chicaga, nebyla evidentně připravena na otevření…

Důležité zásady pro přijímací pohovor

Důležité zásady pro přijímací pohovor

O technicích se říká, že se nedbale oblékají, neumí komunikovat a mají…

Internetové firmy propouští více zaměstnanců, než kolik samy udávají

Internetové firmy propouští více zaměstnanců, než kolik samy udávají

Není žádným tajemstvím, že internetové firmy a technologičtí giganti ze…

Příčinou odchodu pracovníků bývají nejčastěji šéfové

Příčinou odchodu pracovníků bývají nejčastěji šéfové

V rámci výcviku vedou společnosti své manažery k zodpovědnosti za udržení…

Rady pro jednání o výši odměn

Rady pro jednání o výši odměn

Komunikace uchazeče o zaměstnání s potenciálním zaměstnavatelem je zatížena…

Stížnosti na pracovišti

Stížnosti na pracovišti

Autor článku uvádí několik rad, jak se vypořádat s nepříjemnými lidmi.Do…

Uspokojení z práce je důležitější než finanční odměna

Podle průzkumu provedeného personální agenturou Randstad North American…

Manažeři by měli rozpoznat ztrátu motivace a pomoci s jejím obnovením

Manažeři by měli rozpoznat ztrátu motivace a pomoci s jejím obnovením

Za současných tržních podmínek dochází často k restrukturalizaci…

Význam asynchronního e-learningu pro firmu

Význam asynchronního e-learningu pro firmu

Do vzdělávání byly v poslední době investovány značné prostředky, rozšířila…

Rozumí vaši zaměstnanci problematice akciových opcí?

Rozumí vaši zaměstnanci problematice akciových opcí?

Významné společnosti nabízejí zaměstnancům ke koupi své akcie. Přesto však…

Techniky zvyšování odolnosti proti stresu

Techniky zvyšování odolnosti proti stresu

Nedávno provedený průzkum odhalil, že stres patří mezi 10 nejčastějších…

Kontakt se zákazníkem je pro zaměstnance důležitým motivačním faktorem

Kontakt se zákazníkem je pro zaměstnance důležitým motivačním faktorem

Autor popisuje zkušenost svého přítele, který pracoval na výrobní lince.…

Vedoucí pracovník správy znalostí - Nová funkce ve vedení organizace

Vedoucí pracovník správy znalostí - Nová funkce ve vedení organizace

Společnosti často ustanovují funkci vedoucího pracovníka správy znalostí (…

Výpis 37843796 z celkem 3835