Time management je pro mnohé vytížené manažery velkým oříškem. Jelikož mají spoustu povinností a během pracovního dne často vyvstanou nečekané záležitosti, které…
Základem úspěšného leadershipu je vzájemná důvěra mezi vámi (manažerem) a…
Chcete navýšit svoji produktivitu? Chcete jít svým podřízeným příkladem a…
Málokterý manažer by o sobě dobrovolně prohlásil, že je mikromanažer.…
Který manažer by nechtěl, aby jeho podřízení před svým přáteli říkali: „Mám…
Sebedisciplína je schopnost ovládat své chování, dodržovat určitá…
Pokud máte ambici posunout se na manažerskou pozici, musíte nejdříve svému…
Anglický termín „situational leadership“ (do češtiny překládaný jako „…
Pro každý tým může krizové období vypadat jinak. Pro obchodní tým to může…
Rozhodování je velkou částí agendy jakéhokoliv manažera. Bez rychlého a…
Motivace členů týmu je jedním z klíčových úkolů jejich manažera. Ideální…
Existuje celá řada efektivních manažerských stylů. Někdo dovede skvěle…
Týmoví manažeři mají často hodně odpovědnosti. Komunikují s vedením firmy i…