Jedním z klíčových úkolů manažera týmu je dostat ze svých podřízených to nejlepší. Musí moderovat efektivní komunikaci v rámci týmu a pomoci svým podřízeným…
Stížnosti zaměstnanců pracujících v open spacech jsou prakticky všude…
Pokud se chcete stát manažerem, nebo vás povýšení v dohledné době čeká, asi…
Jak ukazují průzkumy, spokojenost pracovníků je v prvé řadě dána osobností…
Česko čelí neustále rostoucímu počtu kybernetických útoků. V roce 2021…
Prezentace může mít na publikum různý efekt. Buď je může nadchnout pro…
Co vlastně znamená výraz „osobní značka“? Je to vlastně soubor unikátních…
Aby tým mohl pracovat skutečně efektivně, musí jeho členové důvěřovat svému…
Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…
Efektivní lídr je někdo, kdo dovede své podřízené motivovat, kdo je dokáže…
Efektivní vedení lidí a projektů je především o interpersonální komunikaci.…
V managementu platí jedno pravidlo. Když se stanete manažerem a nikdy…
Na produktivitě a efektivitě práce je vždy co zlepšovat. Jestliže hledáte…