V efektivně fungujícím týmu má sice vedoucí hlavní rozhodovací roli a musí vykazovat určitou autoritu, ale zároveň musí i dostatečně zapojovat řadové členy týmu a…
Skutečně efektivní vedoucí je někdo, kým se jeho podřízení nechají rádi…
Byli jste povýšeni do manažerské role? Dlouho jste snili o tom, že se…
Podávání zpětné vazby je klíčovým nástrojem úspěšné komunikace mezi…
Nemusí nutně platit, že dobrými vedoucími mohou být pouze extrovertní lidé…
Jak přednést dokonalou prezentaci? Držte se pravidla tří Čeká vás prezentace před kolegy, cizími lidmi, managementem firmy či…
Toxické pracovní prostředí. Často skloňovaný termín, o kterém se mluví jako…
Manažerské pozice patří mezi jedny z nejrizikovějších z hlediska syndromu…
Charisma je něco, čemu se naštěstí dá naučit. Mít určité charisma a získat…
Time management, tedy schopnost organizovat si čas, je klíčovým úkolem…
Abyste mohli z pozice manažera své podřízené skutečně vést a motivovat,…
Pracujete z domova, ať už dobrovolně, ze zdravotních důvodů nebo na základě…
Time management, tedy efektivní organizace času a práce, je klíčovou…