Manažer - zprávy z managementu

Z praxe: Amazon pomáhá odstranit bariéry mezi slyšícími a neslyšícími zaměstnanci

Už tři roky patří datum 23. září Mezinárodnímu dni znakových jazyků. O vylepšování pracovních podmínek pro neslyšící a nedoslýchavé osoby se dlouhodobě snaží i …

Deset špatných návyků ve vedení lidí

Organizace nikdy nemůže být lepší než její lidé. Pokud nejsou dobře vedeni,…

Jak se vyrovnat s krizí díky emoční inteligenci

Studie stále častěji naznačují, že emoční inteligence může pomoci našemu…

Chcete, aby vaše slova brali druzí vážně? Naučte se adekvátně komunikovat

Na pracovišti často dochází ke komunikačním poruchám a nedorozuměním.…

Kancelářská politika: Jak tuhle hru správně hrát?

Na kancelářské politice záleží. Pokud si myslíte, že můžete v práci uspět,…

5 principů adaptivního leadershipu

Lídři čelí nepředvídatelnosti, nedokonalým informacím, mnoha neznámým a…

Cvičení: Odhalte skutečné hodnoty vás a vaší společnosti

Pandemie nám poskytla nový obraz toho, kdo jsme, za čím stojíme a čeho jsme…

Každý manažer prochází evolucí. Ve které fázi se právě nacházíte vy?

Manažerem se člověk nerodí, ale postupně stává. Prochází vývojem, který…

Přesvědčte zaměstnance, aby vám důvěřovali

Fluktuace je často přímým důsledkem špatného vztahu mezi zaměstnancem a…

Jak založit a efektivně spravovat firemní stránku na LinkedInu (2/2)

Stránka společnosti na síti LinkedIn vám umožňuje zapojit zákazníky a…

Jak založit a efektivně spravovat firemní stránku na LinkedInu (1/2)

Stránka společnosti na síti LinkedIn vám umožňuje zapojit zákazníky a…

Kdy je vhodné komunikovat emotivně? Záleží na národnosti

Mnoho výzev na pracovišti souvisí s kulturními rozdíly, které obecně…

Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

icon Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř…

Výpis 12491261 z celkem 12367