Jak založit a efektivně spravovat firemní stránku na LinkedInu (2/2)

Stránka společnosti na síti LinkedIn vám umožňuje zapojit zákazníky a budovat povědomí o vaší značce. Přečtěte si podrobný návod, jak ji správně nastavit a efektivně spravovat.

předchozím díle jsme se věnovali vlastní strategii komunikace firmy na LinkedIn. Tentokrát se zaměříme prakticky na založení stránky a dílčí kroky.

Založení firemní stránky

Jakmile máte lepší představu o tom, jak byste chtěli využít svou firemní stránku, jste připraveni začít. Postupujte podle následujících jednoduchých kroků:

1. Přihlaste se do svého osobního profilu na síti LinkedIn

Pokud ještě nemáte účet, založte si jej. Bez osobního profilu nezaložíte ani firemní stránku. Poté se automaticky stanete prvním správcem stránky. Později můžete přidat správců více.

2. Vytvořte stránku LinkedIn

V pravém horním rohu klikněte na tlačítko „Práce“ a v seznamu možností vyberte „Vytvořit stránku LinkedIn“.

3. Vyberte velikost firmy

Dále vyberte velikost své firmy (pro účely tohoto příkladu jsme vybrali „malou firmu“).

Vytvořte stránku

4. Vyplňte základní údaje

Tím se dostanete na stránku „Identita stránky“. Zde budete mít příležitost vyplnit své základní obchodní údaje, jako je název firmy, preferovaná adresa URL, váš web, odvětví, typ společnosti a slogan. V této fázi budete také moci přidat logo.

Doplňte základní údaje

5. Vytvořte svou stránku

Jakmile odsouhlasíte podmínky LinkedIn, dostanete se na svou firemní stránku a můžete doplnit detaily: přidat popisy, obrázky titulních stránek, vaši polohu a hashtagy.

6. Vytvořte svůj první příspěvek

Pokud nechcete mít profil čistě jako pasivní vizitku společnosti, pak je třeba začít připravovat pravidelně hodnotný obsah. Klikněte na „Začít příspěvek“. Můžete sdílet také fotografii, video nebo přílohu dokumentu, odkazovat na svůj web nebo jednoduše psát přímo do textového pole.

Vytvořte příspěvek

7. Zkontrolujte svůj profil

Nyní máte oficiálně fungující stránku společnosti. Než svou stránku s nadšením budete sdílet se všemi svými obchodními partnery, důkladně zkontrolujte svůj profil a zkontrolujte, zda je vše v dobře vyplněné. Ujistěte se, že gramatika a interpunkce jsou bez chyb. Čím důkladnější a informativní bude vaše stránka, tím více z platformy LinkedIn získáte. 

Osvědčený postup

Pravidelná správa profilu

Podnikání se neustále vyvíjí a je důležité, abyste jej pravidelně aktualizovali, protože změny zůstanou aktuální online.

Zveřejňujte příspěvky často, ale dejte pozor na spam

Každý váš příspěvek na LinkedIn by měl působit jako stoprocentně pravý. Nesdílejte příspěvky jen proto, že musíte. Pokud nemáte čas zveřejňovat kvalitní obsah ve správné frekvenci, zvažte outsourcing úkolu u motivovaného člena vašeho týmu.

Získejte strategický cíl

Pokud máte jasnou představu o svém cílovém publiku, bude pro vás snazší strategicky zveřejňovat příspěvky s cílem oslovit toto publikum přímo. Experimentujte s různými formami obsahu a zjistěte, které z nich přinášejí nejlepší reakci. Nebojte se míchat věci dohromady – přísný a konzistentní plán zveřejňování příspěvků může sice ukázat vaši dobrou disciplínu, ale pro průměrné publikum bude nudný.

 

-bb-

Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Know-How

Články v sérii

Aktuální

Jak založit a efektivně spravovat firemní stránku na LinkedInu (1/2)

Aktuální

Jak založit a efektivně spravovat firemní stránku na LinkedInu (2/2)