|  Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. | 
Efektivní lídr musí umět skvěle komunikovat, organizovat si čas, být tak trochu psycholog a navíc se velmi dobře vyznat v oboru, kterému se jeho tým věnuje. Bohužel,…
   Aspirujete na pozici manažera? Odchází váš současný týmový lídr a vy se…
   Co je to vlastně toxický management? Je to způsob vedení lidí, při kterém…
   Dobrý a efektivní vedoucí týmu musí mít především skvělé komunikační…
   Motivace podřízených je klíčovou úlohou vedoucího pracovníka. Významným (i…
   Každý úspěšný manažer musí umět budovat hodnotné a pozitivní vztahy. A to…
   Manažerská pozice často klade na dotyčného pracovníka vysoké nároky. Jednou…
   Rozhodnutí, zda budou vaši zaměstnanci zajišťovat i doplňkové a podpůrné…
   „Employee empowerment“ je jeden z termínů z oblasti HR a managementu, který…
   V leadershipu platí, že neexistuje jeden univerzální přístup, který…
   Termín „týmová porada“ má řada lidí spojený s nudou, neefektivitou a s…
   Chcete, aby váš tým byl efektivnější a produktivnější? Aby vykazoval méně…
   Ať už jste dlouholetým týmovým lídrem nebo teprve aspirujícím manažerem,…