Manažeři mají celou řadu úkolů. Musí nejenom vést své podřízené či hlídat plnění týmových cílů, ale i a inspirovat a motivovat pracovníky, starat se o jejich rozvoj…
Plánování a nastavování cílů je jedním z nejdůležitějších poslání manažera.…
Manažeři musí jednat (a vyjednávat) poměrně často. S klienty, s …
Nová doba přináší nové výzvy i nová očekávání od týmových vedoucích. Přesto…
Společenské akce, týmové porady, setkání odborníků, konference a podobné…
„Work-life balance“, tedy vyvážení osobního a pracovního života, je téma,…
Kdo by nechtěl být oblíbeným, efektivním a produktivním manažerem?…
Dobře fungující tým většinou sestává z různorodých (a často vysloveně…
Máte dobré nápady a ušlechtilé plány, jak změnit své návyky a jak zlepšit…
Ne vždy se vše podaří, a to platí i pro sestavování obchodních týmů. Někdy…
Podávání konstruktivní a efektivní zpětné vazby podřízeným je jedním z…
Dnešní, rychlá doba vyžaduje od jednotlivců i týmu vysokou míru…
Namažte své mozkové závity pohybem a pravidelným odpočinkem. V předchozích…