|  Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. | 
Mít svůj pracovní den naplánovaný a připravit si seznam úkolů – tak zní ta nejzásadnější rada, jak být produktivní a dobře si organizovat čas. Ale napsat si seznam…
   Člověk, který si vůbec nevěří a který nemá ani víru ve své dovednosti a…
   Možná jste se už s tímto termínem setkali. Syndrom podvodníka je něco, čemu…
   Představa, že manažer je ten, který ví všechno nejlépe a který rozdává…
   Vést tým, který je různorodý v tom smyslu, že jeho členové pochází z…
   Léto je obdobím slunce, tepla a dovolených. Pro mnoho lidí znamená…
   Zlozvyky se zdánlivě budují snadno a tak nějak samy od sebe a většinou je…
   Jako manažer chcete, aby se vašemu týmu dařilo. A to dlouhodobě. Co vlastně…
   Žijeme v přeinformované době. Ze všech stran se na nás valí zprávy,…
   Kdo jsou mileniálové? Lidé narození v 80. a 90. letech minulého století.…
   Každý manažer si musí umět dobře zorganizovat čas. Bez toho se mu jeho…
   Dobrá atmosféra a týmový duch na pracovišti umí dělat zázraky. Čím lépe se…
   Být dobrým vypravěčem je nutný předpoklad, který bychom předpokládali asi…