Většinu dne strávíte na schůzkách, které nemají reálný výsledek. Často se jich účastníte úplně zbytečně. Ke svojí práci se dostanete až večer. Povědomé? Podle Jiřího…
Manažeři mají celou řadu úkolů. Musí nejenom vést své podřízené či hlídat…
Plánování a nastavování cílů je jedním z nejdůležitějších poslání manažera.…
Manažeři musí jednat (a vyjednávat) poměrně často. S klienty, s …
Nová doba přináší nové výzvy i nová očekávání od týmových vedoucích. Přesto…
Společenské akce, týmové porady, setkání odborníků, konference a podobné…
„Work-life balance“, tedy vyvážení osobního a pracovního života, je téma,…
Kdo by nechtěl být oblíbeným, efektivním a produktivním manažerem?…
Dobře fungující tým většinou sestává z různorodých (a často vysloveně…
Máte dobré nápady a ušlechtilé plány, jak změnit své návyky a jak zlepšit…
Ne vždy se vše podaří, a to platí i pro sestavování obchodních týmů. Někdy…
Podávání konstruktivní a efektivní zpětné vazby podřízeným je jedním z…
Dnešní, rychlá doba vyžaduje od jednotlivců i týmu vysokou míru…