Manažer - zprávy z managementu

Chování lidí určuje struktura řízení společnosti

Centralizované organizace s přísnou hierarchií pracují asi tak dobře jako polámané hodiny. Co situaci možná ještě zhoršuje, jsou proslovy managementu o spolupráci,…

Informační logistika - informace ve správný čas na správném místě

Informační logistika - informace ve správný čas na správném místě

Internet původně sloužil jako nástroj k shromažďování informací pro armádu…

I telefonovat se musí umět

I telefonovat se musí umět

Telefon patří na pracovišti k největším žroutům času. Právě když se člověk…

Etika jako nástroj konkurenceschopnosti firmy

Etika jako nástroj konkurenceschopnosti firmy

Zajímavou otázkou v dnešní často neetické ekonomice je, zda společnost,…

Moje úcta, pane referente aneb Jak je důležité býti zdvořilý

Moje úcta, pane referente aneb Jak je důležité býti zdvořilý

Vztek, hněv a zlost v médiích, na silnicích i na pracovišti. Jádrem…

Konstruktivní kritika - několik praktických rad

Konstruktivní kritika - několik praktických rad

Kritizovat ostatní je jednoduché. Ale konstruktivní kritika, jež je…

Jak se stát vizionářem?

Jak se stát vizionářem?

Současné ekonomické skandály nás nutí k zamyšlení, zda ještě vůbec lze v…

Směrnice pro placené umístění odkazů na vyhledávačích

Směrnice pro placené umístění odkazů na vyhledávačích

Placené umístění odkazů již samo o sobě vzbuzuje důvěru v to, že když si…

Již nikdy nedostatek času!

Již nikdy nedostatek času!

Úspěch v práci nemusí jít nutně ruku v ruce s nedostatkem času a…

Statistika nuda je, má však cenné údaje

Statistika nuda je, má však cenné údaje

Cesta k efektivnímu intranetu vede jednoznačně přes statistiku. Aby váš…

Současné trendy v e-komerci aneb Kniha vs. E-kniha

Současné trendy v e-komerci aneb Kniha vs. E-kniha

Internet nabízí možnost podnikání v nejrůznějších oblastech. Jednou z nich…

Bez práce a komunikace nejsou koláče

Bez práce a komunikace nejsou koláče

Dobrá komunikace je důležitou podmínkou celkového úspěchu v podnikání. Je…

Naučte se říkat "ne"

Naučte se říkat "ne"

Každý má rád lidi, kteří na vše odpovídají slůvkem ano stále se usmívají,…

Výpis 1148011492 z celkem 12437