Kdy je vhodné změnit strategické směřování firmy?

Vytisknout

Srdcem každého strategického plánování je cíl celého projektu, jakési celkové směřování. Jde o sílu stojící za existencí společnosti a vedoucí ji do budoucnosti. Ty firmy, které přistupují k tomuto fenoménu příliš nezávazně, se vystavují riziku, že ztratí ze zřetele nejdůležitější body svého směřování a důvod, proč vlastně ve světě obchodu jsou. Článek nabízí určitý rámec, s jehož pomocí mohou společnosti zhodnotit, zda je pro ně vhodné své strategické směřování pozměnit. Přístup je založen na…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace