Mnoho nedorozumění a problémů v interpersonálních vztazích způsobuje právě neschopnost naslouchat. Na druhou stranu je toto umění spojováno s vyšším stupněm vedení,…
I ten nejlepší plán se může dostat do slepé uličky to je přirozené…
Často se stává, že vedoucí finančního oddělení nebo oddělení informačních…
Když člověk potřebuje poradit v běžných každodenních záležitostech, je pro…
Pomocí elektronické pošty můžete docílit efektivnější komunikace. Je však…
S nárůstem počtu komplexně řešených síťových projektů a novou úrodou on-…
Ačkoli kvůli stagnující ekonomice v celém světě klesá i objem investic do…
Idea firemních webových stránek (extranetu) je v oblasti malých podniků…
Jedno rčení říká: Pokud nevíte, kam směřujete, můžete se vydat kteroukoliv…
Během posledního desetiletí bylo pro manažery téměř nemožné přijít s novým…
Dnes mnoho společností integruje do své organizace správu znalostí. Magazín…
Delegovat znamená předat ostatním zpravidla kolegům úlohy, kompetence a…
Když na podnikové poradě vázne diskuse, může to být tím, že jste poradu…