Článek vymezuje a analyzuje základní pravidla pro vybudování úspěšné správy znalostí. Obecně je ke kvalitní SZ nutno umožnit zaměstnancům adekvátní přístup k…
Autor se v článku zabývá problematikou obsahu a kontextu znalostí a…
Dnešní zákazníci vyžadují kvalitnější produkty a služby za nízké ceny.…
Trh má své vlastní zákony, nemůžeme se však spoléhat, že za nás vyřeší…
Virtuální týmová spolupráce může přinášet stejně dobré výsledky jako běžná…
Systémů správy znalostí vzniklo za poslední roky mnoho, úspěšné byly však…
Nedávné skandály společností Enron a WorldCom poukázaly kromě jiného i na…
Současný stav podniků a firem je doporučením k tomu, aby se změny staly…
Ano, je vlastně správa znalostí? Zeptáte-li se deseti expertů, dostanete…
S tím, jak sledujeme přibývající zvěsti o nových a nových korupčních…
Mezi pisateli virů a hackery je rozdíl ti druzí bývají často na lepší…
Online komunity existují již téměř tři desetiletí, jejich řízení a…
Vyšetřování událostí kolidujících se zákonem, etikou či morálkou ve firmě…