Hledání odborníků jako jeden z úkolů správy znalostí

Vytisknout

Pokud potřebuje společnost najít odborníka, bývají zpravidla prvním cílem Zlaté stránky, záznamy o předchozích projektech či další dokumenty. Je také možné zeptat přátel či kolegů nebo se poohlédnout na internetu. Tyto postupy však často nevedou k cíli, a tak je nutno hledat pomoc ve vlastních řadách. V malých podnicích bývá nalezení potřebného experta poměrně jednoduché, ale pro firmy, které mají tisíce nebo dokonce desetitisíce zaměstnanců a jsou rozprostřené po celém světě, je nezbytné najít…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace