Autenticita v obchodním světě znamená být realistický, upřímný, opravdový a čestný. Je však možno uvést řadu příkladů, kdy tak podniky nejednají. Proč je veřejný…
Celofiremní sdílení nejlepších postupů vyžaduje kvalitně navržený systém,…
V době sdílení znalostí máme k dispozici mnoho nástrojů, které nám mají…
Až dosud byla považována za klíčový aspekt úspěchu podniku struktura a…
Jenom jsem chtěl být upřímný, přistihli jste se někdy při tom, jak…
Některých společnosti uplatňují pro zlepšení komunikace v rámci organizace…
Ať již úmyslně nebo nevědomky, každý z nás zanechává svůj otisk v tomto…
Zatímco dříve nebyla komunikace s médii v určitých průmyslových odvětvích…
Jak může dobrá interní komunikace zlepšit výkonnost firmy? Odborníci na…
Asi není nic těžšího než konfrontovat svého nadřízeného se špatnou zprávou…
Na trhu působí mnoho vzdělávacích institucí a školitelů. Pro zaměstnance i…
V době krachu velkých internetových společností (tzv. dot - com) byly…