Asi není nic těžšího než konfrontovat svého nadřízeného se špatnou zprávou například že náklady na projekt dalece přesahují plánovaný rozpočet nebo že došlo k úniku…
Mnoho nedorozumění a problémů v interpersonálních vztazích způsobuje právě…
I ten nejlepší plán se může dostat do slepé uličky to je přirozené…
Pomocí elektronické pošty můžete docílit efektivnější komunikace. Je však…
Během posledního desetiletí bylo pro manažery téměř nemožné přijít s novým…
Když na podnikové poradě vázne diskuse, může to být tím, že jste poradu…
Delegovat znamená předat ostatním zpravidla kolegům úlohy, kompetence a…
Lidé se často bojí pracovních setkání, protože je považují za bezúčelná a…
Pokud trávíte čas ve společnosti, která dosahuje vysokých výkonů a…
Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého…
Článek přináší několik typů, jak vést smysluplnou diskusi i v případech, že…