Když selže komunikace v podniku a mezilidské vztahy se vyhrotí, nastávají problémy. Vedoucí pracovníci proto začali v poslední době vyhledávat nové osobní poradce…
Vedoucí pracovníci se musí denně potýkat se stresem. Ten vyplývá z jejich…
Každé vytváření a implementace strategie v rámci organizace je složité.…
S přibývajícími roky ubývá počet úkolů, které je člověk schopen zvládat.…
Zaměstnanci firem, které chtějí uspět v konkurenci, musí mít kromě talentu…
Článek obsahuje některé rady, jak se v novém zaměstnání co nejlépe uvést.…
Článek se zabývá problémem rozhodování a toho, proč jsou lidé v určitých…
Článek se zabývá definicí správy znalostí a jejím přínosem pro společnosti.…
Znalosti jsou pro moderní organizace klíčovým majetkem. Vedoucí pracovníci…
Konkurenční zpravodajství by se dalo s trochou nadsázky přirovnat ke…
Jak si umí pracovníci z oddělení lidských zdrojů zorganizovat čas na práci…
Možnost práce z domova, kterou dnes hojně využívají zejména matky s dětmi,…
Tzv. mediátoři představují poslední krok v urovnávání neshod. Očekává se,…