On-line zákazník nakupuje snadno kliknout myší, potvrdit nabídku, číslo kreditní karty a je to. Na druhém konci drátu už to ale tak jednoduché není. Nejprve…
Každý manažer, který byl nějakou dobu mimo podnikatelskou sféru a neměl na…
Vše se dnes točí okolo školení, vzdělávání a výuky. Manažeři se snaží…
Tradiční organizace slibovaly svým zaměstnancům závratnou kariéru, pokud…
Marketingová strategie je jedním z pilířů úspěšnosti podniku, ale ne tehdy,…
Správné vedení je základním požadavkem úspěšného rozvoje podniku. Článek…
Dnešní doba hospodářských výkyvů může pro podniky znamenat nejisté období…
Manažeři a vedoucí pracovních týmů se budou zanedlouho muset potýkat s…
V nedávné minulosti došlo v mnoha firmách k selhání systémů správy…
Téměř každá firma na světě má potenciál, který může být teprve objeven,…
Řada zákazníků i firem začíná čím dál víc přicházet na chuť internetovému…
Internet se v oblasti zákaznické podpory prosazuje stále více. Řada lidí…
Nová generace spekulativních podnikových jednotek (new-venture units)…