Článek srovnává současnou situaci ve vedení společností se situací před šesti lety.V roce 1995 se bankovní společnosti začaly orientovat na zákazníky a hledat…
Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy…
Riziko v hojné míře proniká do všech oblastí našeho života. Třebaže u něj…
Od vedoucích pracovníků se požaduje, aby rychle přizpůsobovali svůj styl…
Bez ohledu na míru specializace informačních technologií tráví znalostní…
Jste li pracovníkem v oddělení lidských zdrojů, již vám prošly rukama…
Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků.…
Několik událostí nedávné historie ukázalo, že vojenští velitelé pracují…
Exkluzivní průzkum časopisu Sales and Marketing Management prok&…
Jak se dají na Internetu vydělat peníze? Těžko. To mohou potvrdit desítky…
Budoucnost mobilního Internetu se dá jen těžko předvídat. Stejně tak je…
V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem…