Manažer - zprávy z managementu

Zásady inovativního managementu

Většina společností se dnes zaměřuje na opakovatelnost, předvídatelnost a na redukci chyb. K úspěchu je však třeba mít ještě něco navíc.Podle některých odborníků…

Firemní procesy v reálném čase

Firemní procesy v reálném čase

Již dnes je zřejmé, že informační systémy zcela změní obchodní organizace v…

Jak přizpůsobit marketing měnící se povaze zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak přizpůsobit marketing měnící se povaze zákazníků

Tržní prostředí, v němž pracujeme, se neustále mění a vyvíjí. To je dáno…

Jak (ne)zacházet se znalostmi?

Jak (ne)zacházet se znalostmi?

Téměř každá firma si dnes uvědomuje, že vědomosti jsou základním…

Tajemství trvalého pozitivizmu

Tajemství trvalého pozitivizmu

Také je znáte? Jsou mezi námi, jsou úspěšní a stále dobře naladění. Jak to…

CRM se recese bát nemusí

CRM se recese bát nemusí

Poslední průzkum dokázal, že i přes celosvětovou recesi čeká technologie…

Jak se informační technologie prosadí během ekonomické krize?

Jak se informační technologie prosadí během ekonomické krize?

Při neustálém snižování rozpočtů musí podniky důkladně zvážit, do jakých…

Automatizace procesu dolování znalostí z dat

Automatizace procesu dolování znalostí z dat

Software pro automatizaci dolování znalostí z dat a jejich modelování…

Firmy stále častěji pověřují službami externí firmy

Firmy stále častěji pověřují službami externí firmy

Pro některé firmy je například řízení lidských zdrojů úkol, který jim…

Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS…

Zaměstnanec potřebuje znát svou cenu

Zaměstnanec potřebuje znát svou cenu

Veškeré způsoby motivace zaměstnanců mohou selhat, opomenete-li průběžně…

Uplatnění brainstormingu při podnikových poradách

Uplatnění brainstormingu při podnikových poradách

Mnoho porad, při kterých se používá brainstorming, je neproduktivních,…

Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Článek v rámci předplatného Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho…

Výpis 1179211804 z celkem 12355