Manažer - zprávy z managementu

Hodnocení zaměstnanců - jde o peníze a kariéru

Otrávený nebo naopak vyděšený obličej je ve filmech asi nejčastější reakcí na šéfovo pozvání na kobereček. Ve firemní praxi však pravidelná hodnocení zaměstnanců…

Kritizovat nebo chválit?

Kritizovat nebo chválit?

Většina z nás asi zná ten pocit, kdy některý z našich kolegů, na něhož jsme…

Vychovejte si své manažery

Vychovejte si své manažery

Autor článku popisuje situaci, k níž došlo v jedn&…

Aspoň chvilku klidu...

Aspoň chvilku klidu...

Více než tři čtvrtiny manažerů a pracovníků ve vedoucích funkcích tvrdí, že…

Slabiny systémů pro CRM

Slabiny systémů pro CRM

Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila…

Neskrývejte se za řečnickým pultem!

Neskrývejte se za řečnickým pultem!

Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí…

Ještě efektivnější vedení vaší firmy

Ještě efektivnější vedení vaší firmy

Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby…

E-learning třetí generace

E-learning třetí generace

E-learning se postupně vyvinul od videokonferencí a CD-ROM až k využití…

Jak přijmou zaměstnanci nový systém?

Jak přijmou zaměstnanci nový systém?

Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních…

Obstojí manažeři v nové éře podnikání?

Obstojí manažeři v nové éře podnikání?

Nové století je zároveň novou érou v podnik&…

Znalostní audit - cesta z pekla

Znalostní audit - cesta z pekla

Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa…

Kdo se bojí, nesmí do lesa CRM

Kdo se bojí, nesmí do lesa CRM

Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z…

Etické normy - jak rozlišit dobré od zlého?

Etické normy - jak rozlišit dobré od zlého?

Firmy dávají najevo svou snahu o dodržování…

Výpis 1164911661 z celkem 12356