Otrávený nebo naopak vyděšený obličej je ve filmech asi nejčastější reakcí na šéfovo pozvání na kobereček. Ve firemní praxi však pravidelná hodnocení zaměstnanců…
Většina z nás asi zná ten pocit, kdy některý z našich kolegů, na něhož jsme…
Více než tři čtvrtiny manažerů a pracovníků ve vedoucích funkcích tvrdí, že…
Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila…
Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí…
Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby…
E-learning se postupně vyvinul od videokonferencí a CD-ROM až k využití…
Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních…
Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa…
Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z…