Manažer - zprávy z managementu

Nedělejte hluchého!

Každý manažer musí umět jednat a komunikovat s lidmi. Stále však existuje vžitá představa, že slovo komunikovat znamená pouze mluvit. To je ovšem zásadní chyba,…

Jak zacházet s intelektuálním majetkem firmy

Jak zacházet s intelektuálním majetkem firmy

Každá společnost disponuje určitým intelektuálním majetkem. Zvláště patrné…

Zajímají vás vůbec vaši podřízení?

Zajímají vás vůbec vaši podřízení?

Vedoucí pracovník by měl své podřízené nejen striktně řídit, ale i chápat a…

Virtuální spolupráce na vzestupu

Virtuální spolupráce na vzestupu

Jestliže výkonný ředitel firmy sídlí ve státě Massachusetts, prezident v…

Neříkejte, že vaše firma nepotřebuje změnu

Neříkejte, že vaše firma nepotřebuje změnu

Moderní podnikání si žádá přizpůsobivost, neustálé provádění změn.…

Vyzkoušejte jednoduché akční cvičení

Vyzkoušejte jednoduché akční cvičení

Každý pracovní kolektiv si může prakticky vyzkoušet jednoduché cvičení pro…

Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník

Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník

Spokojenost zaměstnance a zákazníka firmy již podle současných odborných…

Jak by se měl manažer správně vzdělávat?

Jak by se měl manažer správně vzdělávat?

Vedoucí pracovníci se podobně jako řada lidí, kteří vykonávají zcela jiné…

Vytvořme kulturu pro sdílení znalostí

Vytvořme kulturu pro sdílení znalostí

Firemní kultura by kromě komunikace v obecném slova smyslu měla vytvářet a…

Zaměstnancům změny nevadí, ale...

Zaměstnancům změny nevadí, ale...

Změny v podnicích probíhaly, probíhají a budou nepochybně probíhat i v…

Firemní etika - 1. část

Firemní etika je v současné době často diskutovaným tématem. Dříve než se…

Jak se stát vizionářem

Jak se stát vizionářem

Jistá část odborných kruhů přirovnává manažera k vizionáři. Myslí tím, že…

Buďte nekompromisní - zbavte se nevýnosných zákazníků

Buďte nekompromisní - zbavte se nevýnosných zákazníků

Staré dobré podnikatelské rčení říká, že mít zákazníky je vždy dobré.…

Výpis 1133711349 z celkem 12521