Několik tipů pro dezorganizované manažery

Vytisknout

Někteří manažeři nad sebou v urputné snaze všechno perfektně řídit ztrácejí veškerou kontrolu. Nejsou nijak organizovaní, pohybují se v neustálém chaosu a nevědí, jak z něho ven. Mnozí si dokonce ani neuvědomují, že existuje něco jiného než stres a chaos a denně tak za sebou v práci zanechávají frustrované zaměstnance, nedokončené úkoly a osoby, které jejich selhání musí takříkajíc „žehlit“. Měli by si proto vyšetřit alespoň malou osobní chvilku na zamyšlení nad vlastním počínáním a uvědomit si svou neorganizovanou činnost. Pak mohou přistoupit k lepšímu uspořádání toho uspěchaného světa, který je obklopuje – například pomocí těchto doporučení:

- Uvědomte si, že chaos obklopuje i ostatní lidi.
- Uvědomte si, že s vlastní dezorganizací můžete něco udělat.
- Organizovat začněte každý den ráno.
- Sestavte si seznam týdenních priorit. Začněte s tím, o čem víte, že během týdne nepůjde odložit. Ke každému bodu si poznamenejte datum, místo a orientační dobu trvání. Poté si zapište druhořadé priority, které je třeba během týdne také zvládnout, ale flexibilněji. U každé takové činnosti si opět poznamenejte časové rozmezí. Určete také činnosti na třetí úrovni, které by bylo dobré udělat, ani není to nevyhnutelně nutné. Seznam mějte neustále při sobě.

**Datum vydání:** I/2003
Zdroj: Ivy Sea Online - portál americké poradenské společnosti Ivy Sea Inc.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Ivy Sea Online
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace