Jak zákazníci nakupují online? - srovnávací studie

Vytisknout

Stále více firem umisťuje svou nabídku na webové stránky, případně si rovnou zakládá internetový obchod. Internet je také přístupnější stále širší skupině lidí, proto objem nákupů uskutečněných tímto způsobem neustále roste. Studie Consumers@shopping poskytuje výsledky mezinárodního srovnání zkušeností zákazníků s online obchodem. Cílem studie bylo zjistit, jak snadno se tímto způsobem dá nakupovat. Studie také odhalila správné a nesprávné postupy a možná rizika.Výsledky studie ukazují, že k…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace