Častou příčinou neúspěchu startupů je špatné naplnění obligátních 4 P marketingu. Podívejme se, jak to obvykle v technologických firmách vypadá.
Nejhorší rady, které dostávají začínající podnikatelé Chcete se postavit na vlastní nohy, rozjíždíte vlastní byznys a plánujete…
Growth hacking je využíván během celé cesty zákazníka. Cílem je přijít s …
Při praktické práci s Excelem se často stává, že je zapotřebí rozvětvit…
V roce 2014 schválil management banky Credit Suisse myšlenku vytvoření…
Unikátní konference, na níž si poslechnete tři vrcholové osobnosti českého…
Třetí ročník konference ALEF Inspirace 2018 představil řadu novinek a…
Přemýšleli jste někdy, jaké chyby v komunikaci nám brání v tom, abychom…
Zdá se vám, že ačkoliv stále pracujete, úspěch se nedostavuje? Není to tím,…
Automatizace práce může přinést významný růstový potenciál pro českou…
Odchod nejlepších pracovníků je pro manažera vždy špatná zpráva a situace.…
Investovat s pozitivním společenským dopadem znamená, že jeden z cílů dané…
Hodnocení vzešlé ze 360stupňové zpětné vazby se běžně používá pro rozvoj…