Manažer - zprávy z managementu

Ženy v sektoru technologií to nemají jednoduché (2/2): Co jim pomůže k povýšení?

Pro ženy v technologickém sektoru je velkým rizikem, že uvíznou v pozicích středního managementu a výše už se nedostanou. Musejí se tudíž postarat o to, aby jejich…

Nemůžete přestat prokrastinovat? Pomocí těchto tří technik to zvládnete

Prokrastinace, neboli chorobné odkládání povinností na později, je něco…

Kdy a jak se rozloučit s klienty

Každé dva roky se zbavte spodních 10 až 15 procent klientů. To doporučuje…

Zbavte se strachu, který vám brání uspět

Když se zbavíte obav a strachů, může to váš osobní i profesionální život…

Nejčastější mýty o řízení projektů

To, že má někdo napsáno na vizitce Project Manager, zdaleka neznamená, že…

Ženy v sektoru technologií to nemají jednoduché (1/2): Co jim brání v úspěchu?

Ženy se stále příliš neobjevují na nejvyšších vedoucích pozicích v…

Dobrý brand se přizpůsobuje zákazníkům

Věrnost značce už dnes zdaleka není samozřejmost. Pokud si chcete udržet…

Máte jiný názor? Tak to řekněte

Většina lidí se v práci nechce pouštět do konfliktů. Mylně totiž chápe…

Jiří Weinberger, TIMING Praha

Vedení týmů – hlavní dovednost manažera

Motto: Nestačí vědět, je také potřeba umět. Tento článek vám poskytne jak…

Studijní program DigiAka od Dobrý web, s. r. o.

icon 10 věcí, které se změní, až se z vás stane ostřílený digitální marketér

1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na…

Mikromanagement vs. zmocnění (2/2): Jak zmocnit zaměstnance k samostatnosti

V předchozím článku jsme viděli, proč je mikromanagement nevhodný. Nyní…

Alza.cz - prodejna budoucnosti

Alza otevírá prodejnu budoucnosti bez zaměstnanců

Žádné fronty, neomezená otevírací doba a dosud nevídaný nákupní komfort.…

Konference ZÁKAZNÍK 2030

Článek v rámci předplatného 2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?

Výpis 21332145 z celkem 12382