Důvěryhodná prezentace aneb Méně je více Pokud chcete při prezentaci předat určité důvěryhodné sdělení, musíte působit důvěryhodně. Posluchači, kteří budou celou dobu přemýšlet, jestli vás mohou brát vážně,…
Bohatí a úspěšní lidé jsou různorodější, než by se na první pohled zdálo.…
Setkání s inspirací: Zapomeňte na mileniály, přichází GENERACE Z! Jaká je mladá generace Z ve věku 16-22 let, která přichází na trh? Jak ji…
Naše práce do velké míry definuje, kdo jsme. Je důležité věnovat jí…
Je umění vyjednávat nějak ovlivněno, když že se podává alkohol? V řadě…
Rádi byste si doplnili vysokoškolské vzdělání v ekonomickém oboru, ale…
V předchozím článku jsme viděli, že gamififikaci můžeme použít k podpoře…
Dnešní doba, současná ekonomická situace i stav pracovního trhu nahrávají…
Vaše mysl pravděpodobně jede na plné obrátky, pokuste se proto občas na…
Při vkládání zkopírovaných buněk běžným způsobem, tj. použitím příkazu pro…
Gamifikace není jen jednorázové řešení aktuálních, krátkodobých problémů.…
Firemní vize, mise a hodnoty jsou důležitým prvkem marketingu firmy a…
Chcete-li se přesunout z rudých oceánů plných konkurence do nových,…