Každý tým je jiný. Každý totiž sestává z různých členů, věnuje se něčemu trochu jinému nebo v něm třeba panují různé komunikační procesy. Zvláště týmy, které už…
Vést někoho, kdo má podle sebe vždycky pravdu, kdo neuznává autority a má…
Nejisté ekonomické výhledy, inflace, rostoucí ceny energií. To vše jsou…
Pro mnoho řadových zaměstnanců jsou týmové porady často spojené s nudou a…
Každý manažer (i každý poctivý pracovník) by neustále měl přemýšlet, jak…
Mindfulness představuje soubor přístupů k práci i k životu obecně, které…
Přišel podzim a brzy tu máme zimu. Dny se krátí. A navíc, současné socio-…
Manažer musí být tak trochu psycholog. Musí mít skvělé vyjednávací…
Jak vypadá úspěšný lídr? Někdo, kdo dovede ostatní motivovat, vést a…
Coby týmový vedoucí byste se měli v každém případě snažit o to, aby vaši…
Práce manažera týmu z velké části sestává z komunikace s lidmi. Manažer…
Jedním ze základních kamenů efektivního leadershipu je komunikace. Každý…
Existuje hned několik velmi dobrých důvodů, proč byste se měli vyhnout…