Když na podnikové poradě vázne diskuse, může to být tím, že jste poradu správně nepřipravili. Jak ale vypadá dobře organizovaná porada? Článek nabízí několik…
Delegovat znamená předat ostatním zpravidla kolegům úlohy, kompetence a…
Lidé se často bojí pracovních setkání, protože je považují za bezúčelná a…
Pokud trávíte čas ve společnosti, která dosahuje vysokých výkonů a…
Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého…
Článek přináší několik typů, jak vést smysluplnou diskusi i v případech, že…
Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat,…
Zajímavou otázkou v dnešní často neetické ekonomice je, zda společnost,…
Internet původně sloužil jako nástroj k shromažďování informací pro armádu…
Telefon patří na pracovišti k největším žroutům času. Právě když se člověk…
Centralizované organizace s přísnou hierarchií pracují asi tak dobře jako…