Informace versus zkušenosti - jak navrhnout e-learning

E-learningový projekt má mnoho součástí, které často navrhuje mnoho různých lidí. Proto je velmi důležitou součástí úspěchu e-learningového projektu plánování. Asi nejvýznamnější složkou výsledného kurzu je tzv. obrázkový scénář. Tedy to, co uživatel ve výsledném efektu na svém počítači uvidí a uslyší. Obrázkový scénář by měl provést všechny členy týmu, kteří se na projektu podílí, jednotlivými interakcemi – jejich úkolem je navrhnout vlastní obsah.

Člověk, který navrhuje obrázkový scénář, by se měl v první řadě dozvědět něco o „publiku“, tedy lidech, kterým se kurz nakonec dostane do ruky. Zejména je důležité se soustředit na jejich věk, kulturní specifika, zkušenosti s výpočetní technikou a čas, který mohou učivu věnovat. Protože obrázkový scénář udává, co se bude dít na obrazovce, je důležité vědět, jak je obrazovka koncipována a jaké jsou jednotlivé prvky jejího grafického ztvárnění.
Zdroj: Training Magazine - portál předního amerického časopisu o vzdělávání a profesionálním rozvoji
Zobrazit přehled článků ze zdroje Training Magazine