Jedním z klíčových úkolů manažera týmu je dostat ze svých podřízených to nejlepší. Musí moderovat efektivní komunikaci v rámci týmu a pomoci svým podřízeným…
Pokud se chcete stát manažerem, nebo vás povýšení v dohledné době čeká, asi…
Jak ukazují průzkumy, spokojenost pracovníků je v prvé řadě dána osobností…
Co vlastně znamená výraz „osobní značka“? Je to vlastně soubor unikátních…
Aby tým mohl pracovat skutečně efektivně, musí jeho členové důvěřovat svému…
Efektivní lídr je někdo, kdo dovede své podřízené motivovat, kdo je dokáže…
Efektivní vedení lidí a projektů je především o interpersonální komunikaci.…
V managementu platí jedno pravidlo. Když se stanete manažerem a nikdy…
Na produktivitě a efektivitě práce je vždy co zlepšovat. Jestliže hledáte…
„Full-remote“, „home office“, „hybridní model“ - všechny tyto v současné…
Stali jste se manažerem nefunkčního týmu? Byli jste povýšeni do role vedení…
Poslední dobou se v odborných článcích a médiích hojně skloňuje termín „…
Potýká se váš tým s poklesem produktivity? Chcete, aby vykazoval lepší…