Manažer - zprávy z managementu

Stížnosti na pracovišti

Autor článku uvádí několik rad, jak se vypořádat s nepříjemnými lidmi.Do první skupiny patří lidé, kteří se chovají jako nadřízení, ačkoliv nemají potřebnou…

Rady pro jednání o výši odměn

Rady pro jednání o výši odměn

Komunikace uchazeče o zaměstnání s potenciálním zaměstnavatelem je zatížena…

Manažeři by měli rozpoznat ztrátu motivace a pomoci s jejím obnovením

Manažeři by měli rozpoznat ztrátu motivace a pomoci s jejím obnovením

Za současných tržních podmínek dochází často k restrukturalizaci…

Význam asynchronního e-learningu pro firmu

Význam asynchronního e-learningu pro firmu

Do vzdělávání byly v poslední době investovány značné prostředky, rozšířila…

Rozumí vaši zaměstnanci problematice akciových opcí?

Rozumí vaši zaměstnanci problematice akciových opcí?

Významné společnosti nabízejí zaměstnancům ke koupi své akcie. Přesto však…

Internetové firmy řeší problém lidských zdrojů outsourcingem

Internetové firmy řeší problém lidských zdrojů outsourcingem

První vlna internetových firem se potýkala s problémy lidských zdrojů.…

Techniky zvyšování odolnosti proti stresu

Techniky zvyšování odolnosti proti stresu

Nedávno provedený průzkum odhalil, že stres patří mezi 10 nejčastějších…

Kontakt se zákazníkem je pro zaměstnance důležitým motivačním faktorem

Kontakt se zákazníkem je pro zaměstnance důležitým motivačním faktorem

Autor popisuje zkušenost svého přítele, který pracoval na výrobní lince.…

Atmosféra nedůvěry může zmařit i nejlepší projekt správy znalostí

Atmosféra nedůvěry může zmařit i nejlepší projekt správy znalostí

Pro firmu má z hlediska zisku rozhodující význam prostředí, které umožňuje…

Vedoucí pracovník správy znalostí - Nová funkce ve vedení organizace

Vedoucí pracovník správy znalostí - Nová funkce ve vedení organizace

Společnosti často ustanovují funkci vedoucího pracovníka správy znalostí (…

Investice do správy znalostí přináší naději pro horší časy

Investice do správy znalostí přináší naději pro horší časy

Časopis **Knowledge Management** a společnost **International Data Corp.**…

Z umění vyprávět příběhy se stává nástroj správy znalostí

Z umění vyprávět příběhy se stává nástroj správy znalostí

Někteří odborníci se snaží využít k předávání znalostí příběhy (tj.…

Je třeba obnovit důstojnost a vzájemný respekt na pracovišti

Je třeba obnovit důstojnost a vzájemný respekt na pracovišti

Manažeři lidských zdrojů často hovoří o problémech s morálkou a s…

Výpis 1245512467 z celkem 12517