Manažer - zprávy z managementu

Toho nového nešetřete

Ve schopnosti adaptovat se a prospívat v nové práci v průběhu prvních měsíců hraje roli mnoho faktorů. Nejdůležitějším z nich je zpětná vazba a podpora manažerů.…

Jak si u nás stojí poradenské služby

Jak si u nás stojí poradenské služby

Služby poradenských společností využívají stále častěji nejen ty firmy,…

My manažery nepotřebujeme

My manažery nepotřebujeme

Bill Gilmer řídí tiskařskou společnost s 16 zaměstnanci a minimem manažerů.…

Data mají cenu zlata

Data mají cenu zlata

Řada lidí v byznysu považuje data za království programátorů a jiných IT…

IT, obchod a řízení výkonnosti

IT, obchod a řízení výkonnosti

Rok 2004 se ve firmách nesl kromě jiného i ve znamení spolupráce…

Pět kroků k lepšímu vyjednávání

Pět kroků k lepšímu vyjednávání

Umění vyjednávat je v obchodě jednou z nejdůležitějších dovedností.…

Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

*Spam*. Klíčem k tomu, jak nepřispívat k tomuto problému, je rozesílat e-…

Naučte se rozhodovat efektivně

Článek v rámci předplatného Naučte se rozhodovat efektivně

Podle špičkových odborníků patří mezi nejlepší dovednosti, které člověka…

Důvěra zaměstnanců v management

Důvěra zaměstnanců v management

Procento zaměstnanců, kteří důvěřují senior managementu svých podniků a…

Jak řídit mobilní zaměstnance

Jak řídit mobilní zaměstnance

Řízení mobilních zaměstnanců je pro mnohé firmy problém. Raději se tedy…

Pozor na slova

Pozor na slova

Nevybíravá slova mohou mít škodlivý vliv na jednotlivce i organizace. Mohou…

Vedení je umění

Vedení je umění

Zaměstnavatelé mají někdy problém propouštět neproduktivní zaměstnance, i…

4 složky podnikové kultury, bez nichž to nepůjde

4 složky podnikové kultury, bez nichž to nepůjde

Každý podnik by měl usilovat o vytvoření pozitivní podnikové kultury. Avšak…

Výpis 98559867 z celkem 12410