Manažer - zprávy z managementu

Kolotoč řízení změn

Úspěšné řízení změn ve firmách vyžaduje efektivní komunikaci, plnou a aktivní podporu managementu, zapojen&…

Jak se daří outsourcingu

Jak se daří outsourcingu

V současné době využívá *outsourcing* nebo centra sdílených služeb (shared…

Co dělají zaměstnanci, když na ně nevidíte?

Co dělají zaměstnanci, když na ně nevidíte?

Od devadesátých let prošlo mnoho společností zmenšováním, slučováním,…

Webový marketing musí být především užitečný

Webový marketing musí být především užitečný

E-marketing spočívá v podstatě nad okázalostí, logice nad emocemi a textu…

Virtuální tým není flákárna

Virtuální tým není flákárna

I pro virtuální týmy je komunikace zásadní záležitostí. Zaměstnanci…

Důležitý a urgentní není totéž

Důležitý a urgentní není totéž

Při práci pod tlakem je nejdůležitější rozlišovat důležité úkoly od…

I koučing má svá rizika

Článek v rámci předplatného I koučing má svá rizika

Koučing je stále populárnější. Neznamená to však, že by se do něho měl…

Jsem puntičkář a jsem na to hrdý!

Článek v rámci předplatného Jsem puntičkář a jsem na to hrdý!

Anglický pojem micromanager označuje puntičkářského, příliš úkolově…

Od přenosu dokumentů ke znalostnímu managementu

Od přenosu dokumentů ke znalostnímu managementu

Článek shrnuje rozhovor s Dmitrijem Romanowem, ředitelem Aj-Ti. Podle jeho…

Proč vaši podřízení mlčí?

Proč vaši podřízení mlčí?

Pokud na pracovišti vládne velké napětí, zaměstnanci obvykle váhají, zda s…

Sedm rad pro předvánoční e-komerci

Sedm rad pro předvánoční e-komerci

Před Vánočními svátky se očekává obrovský nárůst internetového nakupování.…

Několik rad pro interpersonální mistrovství

Článek v rámci předplatného Několik rad pro interpersonální mistrovství

Každý člověk má určitý způsob vytváření a udržování vztahů s ostatními.…

Kdo to řekl? Snad ne já...

Kdo to řekl? Snad ne já...

Mluvíte-li s někým, komu po obědě zůstal na zubech kousek jídla, upozorníte…

Výpis 98819893 z celkem 12410