Článek se podrobně zabývá problematikou softwarových systémů pro řízení vztahů se zákazníky. Klíčové je již jejich samotné zavádění, neboli implementace. Ta…
Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů…
Jedna firma z USA zavedla školení, které má za úkol zlepšit efektivitu…
V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími…
Mnoho vedoucích pracovníků se domnívá, že největšími překážkami v úspěšné…
Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících…
Banky a softwarové společnosti investovaly v letech 2000 a 2001 ohromné…
Pro přibývající množství firem se stává nepostradatelným marketingovým…
Řízení vztahů se zákazníky se stává neoddělitelnou součástí e-businessu.…
Chyby, které někteří zaměstnanci dělají, mohou způsobit nespokojenost a…
Proč tolik mladých manažerů oddělení informačních technologií dělá chyby?…
Semínko e-komerce pomalu ale jistě vyrůstá ve zdravou a odolnou bylinu. O…
Ze správy znalostí se za posledních několik let stal respektovaný obor.…