Manažer - zprávy z managementu

Rozpočet pro nákup systémů pro CRM: Opatrnosti není nikdy nazbyt

Článek se podrobně zabývá problematikou softwarových systémů pro řízení vztahů se zákazníky. Klíčové je již jejich samotné zavádění, neboli implementace. Ta…

Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů…

Umíte naslouchat správnému vnitřnímu hlasu?

Umíte naslouchat správnému vnitřnímu hlasu?

Jedna firma z USA zavedla školení, které má za úkol zlepšit efektivitu…

Role manažerů znalostí v rozvoji podniků

Role manažerů znalostí v rozvoji podniků

V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími…

Jak vybírat program a metody školení

Jak vybírat program a metody školení

Mnoho vedoucích pracovníků se domnívá, že největšími překážkami v úspěšné…

Co na to říká zákazník?

Co na to říká zákazník?

Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících…

Konec e-businessových platforem

Konec e-businessových platforem

Banky a softwarové společnosti investovaly v letech 2000 a 2001 ohromné…

Nákup softwaru pro CRM a PRM je třeba důkladně zvážit

Nákup softwaru pro CRM a PRM je třeba důkladně zvážit

Pro přibývající množství firem se stává nepostradatelným marketingovým…

Optimalizace CRM pomocí mobilních zařízení

Optimalizace CRM pomocí mobilních zařízení

Řízení vztahů se zákazníky se stává neoddělitelnou součástí e-businessu.…

Jak snižovat chybovost zaměstnanců

Jak snižovat chybovost zaměstnanců

Chyby, které někteří zaměstnanci dělají, mohou způsobit nespokojenost a…

Základní chyby nových manažerů oddělení IT

Základní chyby nových manažerů oddělení IT

Proč tolik mladých manažerů oddělení informačních technologií dělá chyby?…

Co se děje na poli e-komerce?

Co se děje na poli e-komerce?

Semínko e-komerce pomalu ale jistě vyrůstá ve zdravou a odolnou bylinu. O…

Spojení správy znalostí a učících se organizací

Spojení správy znalostí a učících se organizací

Ze správy znalostí se za posledních několik let stal respektovaný obor.…

Výpis 1140211414 z celkem 12094