Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby zákazníka? Musíte se kvůli tomu vzdát kontaktního centra? Na všechny tyto otázky článek se…
Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa…
Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních…
E-learning se postupně vyvinul od videokonferencí a CD-ROM až k využití…
Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z…
Mnozí manažeři stále ještě nemají jasno v tom, jak řídit projekty a jak…
Autor článku popisuje konverzaci, kterou vedl se dvěma odborn&…
Článek se podrobně zabývá problematikou softwarových systémů pro řízení…
Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů…
V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími…
Jedna firma z USA zavedla školení, které má za úkol zlepšit efektivitu…