Někdo umí, někdo neumí

Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již zaměřil nejeden výzkum. Odpovědí je pak – jakkoli divně to může znít – fakt, že ti nejlepší si osvojili styl prodeje maximálně využívající jejich talent. Základem všeho je přitom zamyšlení se nad následující větou: „V práci ze sebe denně vydávám to nejlepší.“ Tuto větu využil i rozsáhlý výzkum společnosti **Gallup** a odhalil tak, že čím více prodejci s touto větou souhlasí, tím jsou produktivnější.

Čím více budou prodejci ze sebe vydávat to nejlepší, tím více toho prodají, což je logické. Složitější už je však zjistit, jak ze sebe to nejlepší skutečně vydat, případně nalézt jinou pracovní roli, která nám to umožní. Každý člověk by měl pochopit, že smyslem jeho pracovních snah je dosažení role, ve které bude moci zazářit a svůj skutečný talent doopravdy rozvinout. Nejlepší prodejce je ten, kdo jako prodejce nejlépe rozvíjí svůj talent a naprosto stejně je tomu i u jiných profesí.

**Datum vydání:** III/2003
Zdroj: Destination CRM - americký sever věnovaný CRM a KM
Zobrazit přehled článků ze zdroje Destination CRM