O klientech a toaletním papíru - 8 trapasů z domácí kanceláře

Každý má právo zvolit si, kde bude pracovat. Někteří lidé se tak rozhodnou, že budou (alespoň do jisté míry) řídit sami sebe a pracovat v domácím prostředí. Domácí kancelář má mnoho různých výhod, má však také nevýhody, které si mnozí lidé neuvědomují. Jednou z nich je například telefonická komunikace, jíž může v domácím prostředí rušit nesčetné množství faktorů a může tak dojít až k poškození těžce vybudovaných obchodních vztahů.

Autor článku pro názornost uvádí osm telefonických trapasů, které se při jednání s klienty či obchodními partnery přihodily jemu a jeho kolegům. Rozhodně by se však již nemělo přihodit dalším podnikatelům, že by důležité osobě do telefonu mimoděk řekli například toto:
- „Leslie, toaletní papír je na horní poličce.“
- „Počkejte prosím, musím vyhodit své děti z kanceláře.“
- „Já nevím, jak pracujete vy v normální kanceláři.“
- „Udělal bych to moc rád, ale nemám proto dostatek prostoru.“
- „Musím jít dovařit večeři.“
- „Už mě teď slyšíte?“
- „Okamžik, někdo zvoní.“
- „Má domácí kancelář je tak pohodlná, tak útulná, tak perfektní…“
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral