Manažer - zprávy z managementu

Rychlokurz etikety pro pracovní obědy

Při schůzce s perspektivním klientem, nadřízeným nebo kolegou u oběda se vyplatí vědět, jak se chovat. V první řadě je třeba být takříkajíc duchem přítomen a…

Nedělejte cizího

Nedělejte cizího

Žádná firma není ráda, když ji opustí kvalitní zaměstnanec. To, že takový…

Čekáte na něco?

Čekáte na něco?

Malé firmy stále podceňují nebezpečí počítačové kriminality. K tomuto…

Senzační šéf

Senzační šéf

Všichni je známe: šéfy, kteří vyvolávají víc vzteku a frustrace než…

My manažery nepotřebujeme

My manažery nepotřebujeme

Bill Gilmer řídí tiskařskou společnost s 16 zaměstnanci a minimem manažerů.…

Toho nového nešetřete

Toho nového nešetřete

Ve schopnosti adaptovat se a prospívat v nové práci v průběhu prvních…

Jak si u nás stojí poradenské služby

Jak si u nás stojí poradenské služby

Služby poradenských společností využívají stále častěji nejen ty firmy,…

Data mají cenu zlata

Data mají cenu zlata

Řada lidí v byznysu považuje data za království programátorů a jiných IT…

IT, obchod a řízení výkonnosti

IT, obchod a řízení výkonnosti

Rok 2004 se ve firmách nesl kromě jiného i ve znamení spolupráce…

Pět kroků k lepšímu vyjednávání

Pět kroků k lepšímu vyjednávání

Umění vyjednávat je v obchodě jednou z nejdůležitějších dovedností.…

Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

*Spam*. Klíčem k tomu, jak nepřispívat k tomuto problému, je rozesílat e-…

Naučte se rozhodovat efektivně

Článek v rámci předplatného Naučte se rozhodovat efektivně

Podle špičkových odborníků patří mezi nejlepší dovednosti, které člověka…

Důvěra zaměstnanců v management

Důvěra zaměstnanců v management

Procento zaměstnanců, kteří důvěřují senior managementu svých podniků a…

Výpis 98429854 z celkem 12401