Zákazník Ideál Každý podnikatel by měl být intenzivně zaměřen na své potenciální zákazníky. Schopnost najít zákazníka, prodat mu svůj produkt nebo službu a uspokojit tohoto…
Sebepoznání manažera Na pulty se dostává již šestý dotisk další znamenité knihy Michala Čakrta *…
Šéfe, všichni vás sledují! Jedna z nejdůležitějších věcí, které byste měli pochopit na šéfování, je,…
Guru leadershipu *John Kotter* tvrdí, že změna kultury je zřídka racionální…
Marketing téměř pravidelně bojuje s jinými firemními odděleními, například…
Elektronická pošta rychle přebírá místo nejpreferovanějšího obchodního…
Devět kroků ke slávě Chcete, aby si vás všimli? Pozvedněte váš marketing na další stupeň pomocí…
Páry pracující spolu mají některé specifické výhody a čelí několika vážným…
Kancelář finančního projektanta Bradleyho Teetse je vyzdobena velkými…
Aby prezentace nenudila Vést úspěšnou prezentaci je stále složitější. Dnešní publikum má totiž díky…
Dnešní vůdcové by měli myslet také na přípravu a rozvoj svých budoucích…