Co potřebuje vylepšit, strategie nebo provedení?

Podniky stále chybují v provádění své strategie finanční výkonnosti. Proč? Nová studie společnosti Marakon našla mezery v oblasti mezi plánováním a realizací. Příčina těchto nedostatků v přechodu od strategie k provedení může být top managementu skryta. Proto lídři často tahají za špatné páčky ve svých pokusech o zlepšení výkonnosti. Tlačí na lepší provedení, zatímco to, co je skutečně zapotřebí zlepšit, je strategie. Nebo zvolí změnu směru, když by měli zaměřit organizaci na realizaci. Výsledkem je plýtvání energií, ztráta času a pokračující nedostatečná výkonnost.

Kde přechod od strategie k provedení potřebuje vylepšit?

- Komunikace, zvláště v oblasti strategického rozhodování.

- Jasnější a specifičtější akční plány.

- Lepší sledování a monitorování výkonnostních milníků a implementace.

- Přísnější zodpovědnost za výsledky.

- Více individuálního zplnomocnění k realizaci.

- Včasné zapojení managementu do rozvoje strategie.

- Odměny spojené s individuálním úspěchem či neúspěchem.

-ba-

Zdroj: Sales & Marketing Management - americký server pro obchodníky a marketéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje Sales & Marketing Management