Manažer - zprávy z managementu

Jak číst knihy o managementu

Podle Andrewa Graboise, ředitele nakladatelství R.R. Bowker, bylo loni vydáno v USA 5301 knih o byznysu, což je o 30% víc než před třemi roky. Knihy o managementu,…

Aby budování značky navrátilo kačky

Aby budování značky navrátilo kačky

Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od…

Obchodní e-mail není pubertální diskusní skupina

Obchodní e-mail není pubertální diskusní skupina

Přestože většina lidí již chápe, že obchodní e-maily musejí mít určitou…

Jak vytvářet vztahy s právníky

Jak vytvářet vztahy s právníky

Řada podnikatelů a osob činných v byznysu dodnes přesně neví, jak…

Kolotoč řízení změn

Kolotoč řízení změn

Úspěšné řízení změn ve firmách…

Webový marketing musí být především užitečný

Webový marketing musí být především užitečný

E-marketing spočívá v podstatě nad okázalostí, logice nad emocemi a textu…

Jak se daří outsourcingu

Jak se daří outsourcingu

V současné době využívá *outsourcing* nebo centra sdílených služeb (shared…

Co dělají zaměstnanci, když na ně nevidíte?

Co dělají zaměstnanci, když na ně nevidíte?

Od devadesátých let prošlo mnoho společností zmenšováním, slučováním,…

Jsem puntičkář a jsem na to hrdý!

Článek v rámci předplatného Jsem puntičkář a jsem na to hrdý!

Anglický pojem micromanager označuje puntičkářského, příliš úkolově…

Virtuální tým není flákárna

Virtuální tým není flákárna

I pro virtuální týmy je komunikace zásadní záležitostí. Zaměstnanci…

Důležitý a urgentní není totéž

Důležitý a urgentní není totéž

Při práci pod tlakem je nejdůležitější rozlišovat důležité úkoly od…

I koučing má svá rizika

Článek v rámci předplatného I koučing má svá rizika

Koučing je stále populárnější. Neznamená to však, že by se do něho měl…

Od přenosu dokumentů ke znalostnímu managementu

Od přenosu dokumentů ke znalostnímu managementu

Článek shrnuje rozhovor s Dmitrijem Romanowem, ředitelem Aj-Ti. Podle jeho…

Výpis 98689880 z celkem 12401